سرنخ هایی از یک اتفاق جدید در روابط عمومی‌ دنیا

🔹 امشب دیده بان کارگروه آموزش روابط عمومی پتروشیمی دوربین خود را بر یک تحول جدید در روابط عمومی متمرکز کرد و از میان انبوه مطالب روزانه، بخشی از سخنان جان سوندرز، مدیر عامل شرکت Fleishmanhillard که این هفته در دوبلین در اجلاس سازمان های مشاوره بین المللی ارتباطات (ICCO) سخنرانی کرده بود را برای شما اعضای محترم انتخاب کرده است. روزنامه‌ نگاری

🔹 “اکنون انتظارات مصرف کنندگان کسب و کارها تغییر کرده است. آنها توقع دارند کسب و کارها در مسائل اجتماعی و حتی سیاسی موضع گیری روشن داشته باشند.”

🔹 “این مسئله باعث قوت و تاثیر گذاری روابط عمومی ها بر کسب و کارها شده است. بی طرف بودن هر روز سخت تر می‌شود. حتی اگر یک شرکت بخواهد بیطرف باشد حداقل باید آمادگی موضع‌گیری داشته باشد تا اگر تحت فشار قرار گرفت بتواند موضع خود را اعلام کند.”

🔹 “این جنبه از فعالیت شرکتها که امروزه خیلی مهمتر شده است، در حوزه اختیار روابط عمومی هاست. لذا در دنیای کنونی روابط عمومی بیش از هر زمان دیگری جایگاه تاثیر‌گذار خود را پیدا کرده است.”

🔹 “این فرصتی فوق العاده است برای بالا بردن نقش روابط عمومی ها. هم اکنون ما هدایتگر برندها هستیم، چیزی که همیشه مد نظر ما بود. ما شرکت ها را راهنمایی می‌کنیم که چگونه عمل کنند و دیگر تنها پیام رسان و اداره کننده کانال های رسانه ای نیستیم.”

✅ کارگروه آموزش روابط عمومی پتروشیمی